LMŠ od ministrice za izobraževanje, znanost in šport pričakuje scenarije, kako se bo glede na razvoj epidemije COVID-19 nadaljeval vzgojno-izobraževalni proces

V Listi Marjana Šarca od vlade Janeza Janše in njenih ministrov pričakujemo, da svoje delo opravljajo odgovorno in proaktivno, v časih, ko se soočamo z epidemijo COVID-19, pa še toliko bolj. Prav tako trenutne razmere zahtevajo nedvoumno in učinkovito komunikacijo ter obveščanje javnosti. To velja tudi za ministrico za izobraževanje, znanost in šport Simono Kustec, katere glavna naloga v času epidemije COVID-19 bi morala biti skrb za čim bolj nemoten potek učnega procesa.

Že na dan uveljavitve odloka (16. marec), s katerim se je do preklica zaprlo vzgojno-izobraževalne zavode ter ukinilo organizirano varstvo otrok, smo v LMŠ pričakovali, da ima ministrica vsaj okvirno pripravljene vse možne scenarije nadaljevanja in končanja šolskega in študijskega leta. Žal ti scenariji niso znani še danes, ko je minilo že več kot mesec dni, odkar izobraževanje poteka na daljavo. Pa jih je ministrstvo dolžno razkriti vsaj učencem, dijakom in njihovim staršem, še zlasti pa maturantom in staršem tistih otrok, ki zaradi svoje starosti še potrebujejo varstvo, medtem ko morajo starši na delo.

V PS LMŠ nikogar ne pozivamo, da se brez upoštevanja mnenja zdravstvene stroke sprosti kakršnekoli ukrepe, povezane z odpiranjem vzgojno-izobraževalnih zavodov. Vse, kar pričakujemo od ministrice, je, da končno pove, ali je ministrstvo sploh pripravilo kakšne scenarije, kako se bo vzgojno-izobraževalni proces nadaljeval, ko se bodo začeli sproščati drugi ukrepi, in kakšni ti scenariji so.

Ljudje imajo pravico vedeti, kako bo potekalo morebitno odpiranje vrtcev in šol še pred iztekom šolskega leta ob uspešni zajezitvi epidemije COVID-19. Imajo pravico vedeti, kako bo v tem primeru poskrbljeno za zdravje  otrok. Imajo pravico vedeti, kaj pričakovati. Zavedamo se, da se prihodnosti ne da napovedati, lahko pa se z dobro pripravljenimi scenariji tako starši kot otroci, učenci, dijaki, učitelji in profesorji ter šole veliko bolj učinkovito pripravijo na nadaljevanje izobraževalnega procesa, ko se bo šolanje z daljave preselilo v šolske klopi, pa naj bo to v letošnjem ali prihodnjem šolskem letu. Vse te možnosti morajo imeti dobro razdelane rešitve, to je naloga ministrice za izobraževanje, znanost in šport dr. Simone Kustec.

Zaradi vsega naštetega PS LMŠ zahteva sklic nujne seje parlamentarnega odbora za izobraževanje, znanost, šport in mladino, javnost si zasluži odgovore.

Preberite še blog zapis učiteljice Marjete Podgoršek Rek na temo ocenjevanja