Lidija Divjak Mirnik: Ministrica Kustec naj začne rešitve nemudoma iskati s šolarji in dijaki ter dijaškimi organizacijami

Poslanka LMŠ Lidija Divjak Mirnik je Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport pozvala k vzpostavitvi dialoga z Dijaško organizacijo Slovenije ter dijaškimi gibanji. Objavljamo celoten poziv.

Najbolj ključno za uspešno premagovanje izzivov, s katerimi se sistem vzgoje in izobraževanja sooča zaradi epidemije, je zagotovo sodelovanje pristojnega ministrstva z vsemi deležniki v sistemu. Predvsem s strokovnjaki na področju pedagoškega dela, starši in tudi z dijaki ter s šolarji, saj gre vendarle zanje, za njihovo šolanje in njihovo prihodnost.

Ministrstvo bi moralo zato prisluhniti Dijaški organizaciji Slovenije in z njo vzpostaviti konstruktiven dialog, prav tako ter tudi z drugimi novoustanovljenimi dijaškimi gibanji, ki se borijo za vračanje dijakov v šolske klopi.

Kljub včerajšnji ministričini objavi na družbenem omrežju, da »ima dialog z vsemi deležniki ali osebno ali prek reprezentativnih organizacij« in da dijaki niso izjema, ta trditev ne drži. Oglasila je Dijaška organizacija Slovenije, ki je ovrgla ministričino trditev, saj se po njihovih besedah že dalj časa zaman trudijo za dialog s pristojno inštitucijo.

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport kljub nasprotnim izjavam ministrice dr. Simone Kustec dialoga očitno ne želi, saj odpoveduje sestanke z omenjenimi organizacijami in gibanji ter se ne odziva na njihova odprta pisma ter dopise.

Strinjam se z Dijaško organizacijo, da je v trenutni situaciji – bolj  kot kdajkoli prej – izredno pomembno, da predstavniki ministrstva in dijakov redno, resno in konstruktivno razpravljajo o trenutnih težavah in kakovosti izobraževanja, o težavah in posledicah šolanja na daljavo ter iščejo skupne rešitve.

Od Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport in ministrice dr. Simone Kustec želim, da uresniči svoje napisane trditve ter začne nemudoma poslušati in tudi slišati najbolj prizadete zaradi šolanja na daljavo. Ministrica naj zato takoj aktivno pristopi k skupnemu iskanju rešitev s šolarji in dijaki ter dijaškimi organizacijami.